.

søndag 1. juni 2008

Spilleoverganger / rykter 2008

Når sesongen i premier leauge er ferdig har man kun kort tid på seg før det braker løs igjen. Da tenker jeg ikke på ny serie start i England men alle fotballspillerne som skal bytte klubb. Dette er ett sirkus uten like. Jeg må vel innrømme at jeg har satt meg litt i denne situasjonen selv siden jeg er en stor Tottenham supporter. Laget mitt er jo alltid blant dem som skal bytte ut hele laget før neste sesong. Denne gangen er det litt mer spennende enn ellers siden det er kommet ny trener til Spurs og han vil gjerne bygge opp ett nytt og godt lag som skal inn blant de 4 store neste sesong. Med disse navnene som nevnes under er det vel mulig spør du meg.. Håper bare de alle ender i London.

Giovani Dos Santos fra Barcelona ca 110 mill (overgang veldig nært)

David Bentley fra Blackburn - Hossam Ghaly og Aaron Lennon skal gå andre veien. ca 70 mill må Spurs ut med

Richard Dunne fra Man C ca 50 mill (overgang veldig nært)

Diego Milito fra Real Zaragoza. Dette blir vel en erstatter for Dimitar Berbatov hvis han forsvinner.

Dette er bare noen av mange som er linket til Tottenham som vanlig. For meg er vel alle disse spillerne velkommen til London.

Ingen kommentarer: