.

søndag 8. juni 2008

Mine oddsen tips Søndag

Nå er endelig EM igang. Igår spillte jeg på begge åpningskampene med masse hell, ikke det at det kom som noen overraskelse, hehe. Det ble noen tusen på det så jeg tenkte å legge ut tippsene mine hvis du også vil vinne litt penger. Rekdal men man skal spare pengene og heller la han tippe for deg. Rekdal kunne spart litt penger han også hvis jeg hadde tippet for han, hehe.

Her er dagen Søndag 8.6.08 (spilt på ww.bet365.com)

Kupong 1.

Tromsø v Fredrikstad (Totalt antall mål) Under 2.5 mål - 1,85 i odds
Østerrike v Kroatia B - 1,83
Tyskland v Polen H - 1,53

Dette er den mest sikre idag. Gevinst litt over 5 ganger pengene

Kupong 2.

Seierherrer:

Aalesund
Fredrikstad
Bodø-glimt

Skudd i blinket men ingen umulighet. 136 ganger pengene. En kundre lapp på denne å man smiler på vei til banken.

Kupong 3.

Denne er ikke spillbar fra idag, men dette er en kupong jeg har inne fra igår.

Seierherre:
Portugal (vinner)
Kroatia
Tyskland

Går denne inn vil 1900 kr i fortjeneste fylles opp på min konto, nice


Da er det bare å krysse fingrene å håpe på det beste...

Ingen kommentarer: